خدایــــــــــ من...

 

بُــــگــذار عالَــــــم بـבانـَــــב

مــــــــטּ ذره ذره ذراتــــــ جهاטּ را


جــــــــایگزیــــن کســــے کرבه ام


کــــﮧ هیچ چیـــــز جایش را نمیگیـــــرב!


آخــَـــــــر او ...!


خُـــבاـے عاشقـــــے هاـے مـَــــטּ استــــــــ!


مــَگر کســـــے مــــے توانـــב جاـے خـבا را بگیـــــرב؟!

 

هـــــرگــــــز



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت11:14---1 اسفند 1391
سلام
بهتون بگم واقعا وبتون عالیه
لینک شدی دوست عزیز
موفق باشی


♥...گل پسر...♥
ساعت13:09---30 بهمن 1391
سلام مریم جون...خوبی؟

jigily
ساعت15:48---23 بهمن 1391
من عاشقانه میکنم نگاه بردو چشم تو

تو تازیانه می زنی به چشم و بر نگاه من

چو آفتاب می شوم دمی که گرم و روشنت کنم

چو ابر تیره می شوی که سد نهی به راه من

خراب تر ازین کسی نمی شود که من شدم

تو هرچه می کنی بکن ، سزات با خدای من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 21 / 11 / 1391ساعت 11 توسط ☁.¸¸.•☂مریم☁ |